Promocja | Eurotours International rozbudowuje zespół w Polsce
Eurotours International z główną siedzibą w Kitzbühel w Tyrolu jest największą w Europie Środkowej agencją turystyki przyjazdowej oraz jednym z największych touroperatorów oferujących wycieczki w sprzedaży bezpośredniej.Od ponad 30-stu lat firma, która wchodzi w skład austriackiego koncernu turystycznego Grupy Verkehrsbüro AG, z sukcesem promuje i udostępnia oferty podróży przede wszystkim wkrajach alpejskich, Europie Północnej oraz basenie Morza Śródziemnego. Firma z roku na rok odnotowuje w zakresie turystyki wyjazdowej wzrost obsługiwanych klientów, jak i przychodów.W 2013 r. z wyjazdów oferowanych przez austriackiego touroperatora skorzystało ok. 1,3 mln klientów. Dostarczanie klientom usług o wysokiej jakości w najlepszych cenach oraz współpraca z ponad 4 tys. kontrahentami branżowych i 800 organizatorami tyrystyki na całym świecie stanowią podstawę sukcesu i dalszego dynamicznego rozwoju firmy. Dotyczy to również polskiego rynku, na którym Eurotours International od tego roku rozpoczął bezpośrednią sprzedaż wycieczek dla klientów indywidualnych we współpracy z partnerami spoza branży turystycznej. W związku z dalszym rozwojem działalności w Polscefirma poszukuje doświadczonych ekspertów turystyki.
Eurotours International poszukuje od zaraz do swojej polskiej siedziby w Krakowie osoby na stanowisku
Key Account Manager / Sales
Zakres zadań:
- Aktywne i kompleksowe zarządzanie produktami dla rynku polskiego
- Planowanie i kalkulacja produktów we współpracy z centralą firmy
- Nawiązywanie i koordynacja kontaktów z potencjalnymi kontrahentami
- Koordynacja dostawców usług dla oferty turystyki wyjazdowej
- Wsparcie centralnego działu zakupów poprzez innowacyjne pomysły produktowe i kontakty z kontrahentami
- Nadzór nad kontrolą jakości publikacji ofert podróży w kanałach online i offline
- Tworzenie media planu dla działań marketingowych w w uzgodnieniu z centralą firmy
- Wsparcie działu monitoringu płatności i zarządzania relacjami z klientami
- Aktywna obecność na targach i innych imprezach branżowych
- Bieżąca analiza rynkowa
- Bezpośrednie raportowanie i współpraca z kierownictwem centrali firmy
- Współpraca z innymi działami Eurotours International w Polsce i w Austrii
Wymagania:
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe w turystyce (preferowane w zakresie zarządzania produktami lub pokrewne)
- Bardzo dobra znajomość rynku, branży oraz destynacji turystycznych w Polsce
- Zrozumienie procesów biznesowych w turystyce i struktury rynku
- Orientacja na wymagania i obsługę klientów w ramach opracowywania produktów i rozwiązań biznesowych z kontrahentami
- Silna osobowość, odporność na stres i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole i konstruktywnego rozwiązywania problemów
- Przynajmniej dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (najlepiej udokumentowana)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego Excel oraz prezentacji PowerPoint
Osoby zainteresowane podjęciem wyzwania i odpowiedzialności w ramach rozwoju działalności firmy na rynku polskim oraz spełniające w.w. wymagania, zaproszone są do przesłania swojej aplikacji w jęz. niemieckim lub angielskim (list motywacyjny i CV ze zdjęciem) z podaniem najwcześniej możliwego terminu rozpoczęcia pracy na email: personalabteilung@eurotours.at.Więcej informacji o firmie na stronie internetowej www.eurotours.at.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Eurotours Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie."
2014-09-17 12:14:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»